Analytics

lördag 19 juni 2021

Diverse idag

Idag började jag med att kolla om min kompressor hade strulat till sig men efter lite undersökning så verkar den må bra vilket är skönt. 
Därefter blev det att mäta tygbitar i bilen. En beställning måste göras inom kort. Inte för att jag kommer att sy inredning nu utan mest for att det är skönt att ha det inhandlat.
Jag hann även med att svetsa de sista småhålen i bakstammen och slip svetsarna på utsidan men även det mesta på insidan. Lite rost hade börjat kolla på ett ställe på utsidan för jag bytt plåt och det kanske beror på att det varit mer värme där än på andra ställen under reparationen. Slipade bort det lite snabbt och sprayade rostskyddsprimer på de lagade kanterna runt bagagerumsgolvet. Nu blir det bara skyddat till dess jag ska slipa plåtrent och lägga epoxy.
Det blev inga bilder idag, det glömdes bort.

På återseende! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar